קורס קידום אתרים – ללמוד לקדם אתרים בצורה מקצועית

עם המעבר של עסקים רבים בשנים האחרונות לפעילות בערוצים ישירים ובדיגיטל בכלל, עלה גם הביקוש של לא מעט בעלי אתרים לשירותי קידום אתרים.

יותר ויותר עסקים שרואים בזירה הדיגיטלית את מקור התנועה המרכזי של תנועת לקוחות אל העסק, מבינים שלצד היתרונות שמספקים להם ערוצי הקידום הממומן, חשוב שהם יבנו נכס דיגיטלי איכותי.

בניית נכס כזה שימשוך אליו גולשים בצורה טבעית ואורגנית, ולא יהיה חשוף לתופעות כמו הקלקות של מתחרים וסקרנים, או ניסיונות לפגוע באפקטביות התקציב של הקמפיין.

בראיית עלות מול תועלת 💰, אין ספק שלטווח הארוך, ערוץ הקידום האורגני מייצר לא מעט יתרונות משמעותיים לבתי עסק, והוא מסייע להם למקד את הפעילות בקהל יעד איכותי, שמביע אמון בבית העסק, ובשל הרבה יותר לבצע התקשרות מולו.

זאת הסיבה שקורס קידום אתרים הפך פופולרי מאוד בשנים האחרונות.

קורס קידום אתרים

עם הביקוש לשירות קידום אתרים, מגיע גם ההיצע: יזמים צעירים מבינים שמדובר בתחום בו יוכלו לייצר לא מעט ערך לבעלי עסקים, והם נפנים ללמוד את המקצוע הזה.

אחת הדרכים להשלים השתלמות בתחום של קידום אתרים בצורה אפקטיבית, היא השלמת לימודי קידום אתרים.

במאמר הזה ננסה לסייע לכם לבחור בצורה מיטבית את קורס קידום האתרים – קורס SEO המתאים לכם ביותר.

אז בלי להכביר במילים, הנה הקריטריונים המרכזיים שצריכים להנחות אתכם בבחירה של קורס קידום אתרים:

תצורת ההגשה של הקורס

תצורת ההגשה של הקורס

הקריטריון הראשון ואולי החשוב ביותר הוא להבין כיצד מתנהל הקורס, ובפרט האם מדובר בקורס פרונטלי, בכיתה, עם סטודנטים נוספים, או שמא מדובר בקורס דיגיטלי.

לכל אחת מתצורות ההגשה האלו ישנם כמובן יתרונות וחסרונות: קורס פרונטלי מייצר לכם הזדמנות להכיר אנשים מקרוב, לשאול שאלות מתי שתירצו, לקיים שיחות מסדרון בהפסקות, ליצור קשרים עסקיים עתידיים ועוד.

קורס דיגיטלי יאפשר לכם לצרוך את השיעורים של הקורס בזמן שנוח לכם, מבלי לדאוג להיבטים כמו תחבורה, חניה, פקקים, זמן ועוד.

אם אתם אנשים של אנשים, ומעוניינים לייצר לעצמכם בסיס היכרות טוב יותר, כדאי יהיה לכם לשקול בחיוב רכישה של קורס קידום אתרים פרונטלי.

לעומת זאת, אם הלוגיסטיקה שלכם הינה מורכבת, אתם גרים באזור מרוחק ממקום התנהלות הקורס, ואתם מעוניינים לחסוך זמן יקר, קורס דיגיטלי יהווה עבורכם פתרון נוח יותר.

הרכב המרצים בקורס קידום אתרים

הרכב המרצים בקורס seo

בחלק מן הקורסים המוצעים בתחום של קידום אתרים, מי שמעביר בפועל את החומר הוא מרצה אחד.

יש לכך, כמובן, יתרונות רבים: בצורה כזאת, אתם לומדים בצורה עקבית עקרונות בתחום של קידום אתרים, והמרצה יכול גם לבצע חיבורים מתאימים בשיעורים מתקדמים, ולהשיב על סוגיות שנותרו פתוחות משיעורים קודמים.

לעומת זאת, קורסים אחרים ישלבו מספר מרצים בהעברת החומר הנלמד.

גם לתצורת לימודי קידום אתרים הזאת ישנם לא מעט יתרונות, כאשר העיקרי שבהם הוא היכולת שלכם כסטודנטים להחשף למגוון של דעות ושיטות פעולה, ולייצר קשרים עם אנשי מפתח בתעשיה.

תרגול מעשי

קורס SEO – תרגול מעשי

חלק קריטי בהצלחה של קורס קידום האתרים יהיה התרגול המעשי. כאשר אתם נפנים לבחור בקורס קידום אתרים, ודאו שהוא אינו מכל רק פרקי תאוריה, אלא גם כולל התנסות מעשית בקידום אתר.

בתחומים רבים בחיים, ובתחום קידום האתרים במיוחד, ישנה חשיבות מכרעת לאותה התנסות מעשית❗

קידום אתר בפועל

כפי שציינו בסעיף הקודם, התנסות מעשית היא חשובה להצלחת החניך במהלך לימודי קידום אתרים, אולם חשוב אף יותר יהיה שהחניך יקדם בפועל אתר משלו.

כאשר פרויקט הקידום הופך לאישי, יש לסטודנט את האינסנטיב האמיתי להצליח, לבחון את התוצאות, להמשיך ולעבוד עליהן גם מחוץ לשעות הקורס ועוד.

שעות ייעוץ פרטני

שעות ייעוץ פרטני

במהלך לימודי קידום אתרים, החלק העיקרי של התכנים יועבר על ידי מרצה או מרצים לכיתה שלמה, והקצב של העברת התכנים יקבע משיקולים כאלו ואחרים על ידי המרצה.

לא תמיד יהיה מקום לשאלות פרטניות, וגם כאשר יהיה מקום כזה, הוא יהיה יחסית מתוחם בזמן.

כאשר אתם בוחרים קורס לקידום אתרים חשוב יהיה שתוודאו כי הוא כולל גם התייחסות פרטנית אליכם, לצרכים ולשאלות שלכם, ולאתר שאתם מקדמים.

ייתכן שאתם תתקדמו בקצב איטי יותר מן הכיתה כולה, או מהיר יותר, וכדי להפיק את המירב מן הקורס, חשוב יהיה שתוכלו לקבל את תשומת הלב הזאת, על מנת להתאים את היישום בפול באתר שלכם, למה שנלמד בכיתה.

מיקום הקורס

מיקום הקורס

קורס SEO הוא קורס דיגיטלי, אין כמובן משמעות למיקום הקורס. כל שאתם נדרשים לעשות הוא להיות מחוברים לרשת האינטרנט, היכן שלא תהיו, ולהשתתף בקורס.

לעומת זאת, במקרה שהקורס הוא קורס פרונטלי, יש חשיבות גדולה מאוד למיקום של הקורס.

כאשר אתם בוחרים בקורס קידום אתרים כדאי יהיה להבין מה תהיה הלוגיסטיקה הכרוכה בהשתתפות שלכם בו:

❓ איך תגיעו למקום הקורס?
❓ האם באמצעות רכב או תחבורה ציבורית?
❓ כמה קל להגיע למקום הקורס?
❓ האם יש חניה בסביבה? כמה היא עולה?
❓ מה מצב התנועה באזור בשעות הפתיחה והסיום של הקורס?

כל אלו שיקולים שיכולים להפוך את חווית הלמידה שלכם למוצלחת במיוחד או נוראית במיוחד.

מחיר הקורס - עלויות

מחיר

הגענו כמעט לסוף המאמר הזה מבלי שהזכרנו ולו פעם אחת את ההיבט הפיננסי: מחירי קורסים לקידום אתרים משתנים בהתאם למגוון רחב מאוד של קריטריונים, כמו תצורת ההגשה של הקורס, זהות המרצה, התנאים הנלווים בקורס ועוד.

מובן, שזה חייב להיות שיקול מרכזי בהחלטה שלכם האם לרכוש קורס מסוים ולא אחר.

מצד אחד, חשוב יהיה שלא תוציאו מעבר ליכולת שלכם על קורס קידום אתרים, ומצד שני, השקעה בקריירה שלכם היא עניין חשוב לא פחות, ומאחר שקורס קידום אתרים עושים בדרך כלל פעם אחת, חשוב יהיה שתצאו ממנו מרוצים.

שעות ותאריכי הקורס

שעות ומועדים

קריטריון נוסף שכדאי יהיה לכם לבחון הוא מועדי ושעות הקיום של המפגשים בקורס. חלק מן המכללות מציעות קורס בשעות הערב, שיכול להתאים לאנשים עובדים.

סוגיה נוספת שכדאי יהיה לשים אליה לב במקרה הזה הוא מספר המפגשים השבועיים: חלק מן הקורסים הם מרוכזים ומציעים מספר מפגשים בשבוע, בעוד שאחרים מציעים מפגש שבועי בודד כך שהקורס עצמו נמשך על פני זמן ארוך יותר.

השיקול מבחינתכם במקרה הזה צריך, כמובן, להיות מה מתאים יותר לאורח החיים שלכם.

השתלבות בתעשיה

בחלק מן הקורסים יוצע לכם סיוע בהשתלבות בתעשיה.

חשוב אמנם שלא תפתחו ציפיות, משום שחברות רבות דורשות ניסיון מעשי בקידום אתרים טרם ההתקשרות והקליטה של עובד חדש.

אולם יצירת הכוונה וקשרים בתעשיה הם מרכיבים בעלי ערך גדול מאוד מבחינתכם, בטח ובטח אם לא יצרתם עדיין את מערכת הקשרים עם קולגות בתעשיה הזאת, איתם תשתפו פעולה באופן שוטף.

מדריכים נוספים שלא כדאי לפספס
קורס בניית נכסים דיגיטליים

קורס בניית נכסים דיגיטליים

להרוויח כסף דרך האינטרנט זה חלום בשביל הרבה אנשים, אך הוא דורש הרבה סבלנות, ידע וכמובן עבודה קשה. אם אתם תכירו את

כתיבת תגובה